Re: DIVX

Autor: Jabu (jabu__at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 09:32:12 MET DST

Użytkownik "AndyZ" <andyz_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Niestety nie. Nie pojdzie nawet na P 233 MMX.

odpaliłem divx;a na p166mxx, 64 RAM i jakiejs grafice 16-ce, po
zainstalowaniu kodeka FDDSHOW ( gdzies słyszalem ze dobrze sobie radzi z
obsługa divx'ow na slabych PC-tach), oczywiscie ogladany jakosc ogladanego
filmu daleka byla od dostatecznej niemniej jednak dalo sie to(chlopaki nie
placza) obejrzec, wiem ze FDDShow ma mozliwosc duzej parametryzacji
ogladenego divx wiec pewnie moza jescze troche taki obraz "podciagnac" - sam
jeszcze nie mialem czasu sie tym bawic.
strona z FDDShow
http://www.vidomi.com/viewtopic.php?topic=3107&forum=10

miasto zabija