kiepski monitor czy karta

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 07:58:59 MET DST

sprzet: 19'' viewsonic p90f + elsa gladiac gf2mx

slaba ostrosc w niektorych rogach ekranu oraz lekki efekt plywania (tylko
bialy kolor) sa wynikiem kiepskiej pracy monitora czy kiepskiej karty
graficznej? Czy moze to byc wina kiepskich kabli (obok mam amplituner
podpiety).
Dodam ze zmniejszajac odswiezanie do 60hz przy 1024x768 jest wszystko ok ->
czyli fonty sa wyrazne.

btw: Monitor oddalem do regulacji ale wrocil z adnotacja "spelnia parametry
techniczne". Wiem ze najlepiej byloby podpiac inna karte ale matroxa nikt ze
znajomych nie ma, ATI tez nie :( Sam kupuje radeona ale nie wiem czy jezeli
monitor "spelnia parametry..." jest sens w ogole go kupowac :(.

--
lobo_at_space.pl