Jaka przejsciowka z Slot1 na socket270 ??

Autor: Piotr (piotr88_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 02:06:13 MET DST

Mam zamiar kupic nowy procek do starej plyty,
mam obecnie ATC 6240 BX i Celerona 450 bardzo chcialbym wlorzyc do
niego jakis procek na jadrze coppermine mam nadzieje ze z 1 GHz.
I teraz prozba i pytanie do was, czy mozna do tej plyty cos wlorzyc
(moze byc mniej) i jaka przejsciowka jest mi potrzebna ?
(mile widziany typ, zebym wiedzia co dokladnie kupic).
No i jaki bios jest potrzebny bo mam 1.0 a ze strona atrenda sa
problemy............?

Pozdrawiam
Piotr