Platnik

Autor: Zbigniew Cz. (windoza_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 00:01:33 MET DST

Witam grupowiczow

Moze to troche NTG, ale mam taki problem: moj szef zamarzyl sobie zrobic
upgrade na firmowym kompie z Win me na Win 2k i cala rzecz rozchodzi sie o
ZUSowskiego Platnika, a konkretnie interesują mnie dwie rzeczy:
- jak zaimportowac do platnika na nowym systemie rozliczenia ze starego?
- jak wyglada kwestia podpisu elektronicznego w tym przypadku?(w gre wchodzi
jeszcze program "Przekaz Elektroniczny")

Pozdrawiam