Re: Radio na PCI

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 23:18:13 MET DST

Hej

Użytkownik "Daniel Abrich" <abrich_at_bin.com.pl> napisał w wiadomości
> Czy jest jakas karta na PCI z samym radiem FM? Jak takie cos sie nazywa i
> gdzie to mozna dostac? Jest moze jeszcze produkowane nowe?

Za chinskiego boga...:)
Ja okropnie dlugo szukalem u roznych zlomiarzy i w koncu dorwalem na ISA. Na
PCI to mi od razu wszyscy mowili ze nie ma co szukac bo w Polsce rzadki
bardzo i praktycznie nieosiagalny.
(to jedna z przyczyn ktore mnie powstrzymuja od przesiadki na P4 :), nie ma
plyt pod P4 z ISA :( )

W MediaMarket trafia sie jeszcze czasami takie, jak to nazwac, "zewnętrzne
radio" na USB, cena dosyc kiepska 159 zl.
Radio na ISA kosztuje 40-50 zl.

--
Pozdrovionka
Speedy