Re: jak zasilic drukarke iglowa w samochodzie?

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 22:47:36 MET DST

On Tue, 13 Aug 2002 17:36:18 +0200, "Marek Nickel" <mrek_at_ispid.com.pl>
wrote:

>Ale rozumiem, ze trzeba bedzie grzebnac w tym UPS'ie, czyli tez stracic
>gwarancje na niego?

I zapewne stracic UPS-a - bo nie wiem czy dluga prace zdzierzy (no, ja
bedzie mial stosowny nadmiar mocy znamionowej to zdzierzy). Za podobny
pieniadz mozna kupic po prostu przetwornice 12VDC/230VAC. Tej nijaka
utrata gwarancji nie grosi, nic grzebac nie rzeba - laczy sie jednym
koncem do instalacji samochodu, z drugiej do obciazenia i jazda!

--
Darek