Re: NTG ale...

Autor: Martin Walter (usrpwalt_at_kki.net.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 19:53:56 MET DST

> Ales mu powiedzial.. pewnie teraz siedzi caly w strachu...:P
> Powiedz, jaki byl sens wywalenia calego tego info na grupe? Bo to ze
> goscu ma SDI w warszawie to chyba kazdy mogl zobaczyc zerkajac na NNTP
> posting host?
> I co mu zrobisz za to ze to napisal??:) Jestem tego cholernie ciekaw,
> bo IMHO nic.
> Wiec jaki byl sens napisania tego, poza tym ze chciales sie wykazac
> jaki to guru nie jestes?:)

Nie o to chodzi.
Wydaje mi się, że chamstwo i głupotę należy tępić. Mylę się ???
Niech do tego nie używa głupich nick'ów.
Jeśli rodzice go nie wychowali to "świat rzeczywisty" powinien to zrobić.
To nie zabawa a życie.

Jak widać szybciutko wyłaczył swój serwer bo miał na nim swoje
osobiste zdjęcia i podał imię i nazwisko.
Więc chyba ma się czego wstydzić.
Mam nadzieję, że jest mu wystarczająco głupio i o to tylko chodziło!

Martin Walter