Kłopoty z częstotliwością odświeżania

Autor: Kuba (kasprzak_at_mail.icpnet.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 21:08:54 MET DST

Na początek co mam, a potem z czym problem:

płyta: ASUS CUSL2 z Cel600
monitor: SONY E100 ustrawiony na 1024x768
karta: GF2 MX400 64Ram NONAME, przed problemem korzystalem ze
zintegrowanej (Intel I815)
system: Win98 SE

Za nim wymieniłem kartę przy tej rozdzielczości częstotliwość miałem
ustawiona na optymalna i zaraz po starcie komputera monitor pracowal z
czestotliwoscia 85Hz, czyli wszytsko OK. Czasem jedynie przy zmianach
rozdzielczości nie wskakiwał z powrotem na 85Hz mimo, że była ustawiona
optymalna. Trzeba było zrobić częstotlowość domyślną i potem optymalną.
Dobra to nie był w sumie problem.
Teraz jednak gdy zmieniłem kartę, mimo że częstotliwość jest ustawiona na
optymalną po starcie komputera mam jedynie 60Hz, dopiero po przełączeniu na
domyślną, a potem optymalną wraca wszystko do normy tzn. 85Hz. Sprawdzałem
to przy 16 i 32-bitowej głębi kolorów (24 już nie ma, tak chyba mają GF2).
Co robić przecież nie będę za każdym razem zmieniał częstotliwości.
Detonatory mam chyba 30.30 jezeli dobrze rozumiem numer sterowników tzn.
4.13.01.3030.

Co mam robić?