Re: kontroler scsi adaptec problem

Autor: jacekpe (jackpe_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 20:55:00 MET DST

witam ponownie
jestem pewien, ze kontroler posiada bios jest to adaptec
19160 ultra 160 scsi prawdopodobnie rok prod. 2000
w/g stickersa zakupiony w optimusie w pazdzierniku 2000r. gwarancja 5 lat /
nie posiadam karty gwarancyjnej/. moze wyjasnie dokladniej.
po uruchomieniu kompa nie ukazuje sie ekran powitalny
adapteca, lecz od razu instaluje sie system. probowalem
na dwoch roznych systemach choc wiem ze to bez sensu,
poniewaz ekran powitalny kontrolera powinien ukazac sie prze zaladowaniem
systemu / przynajmniej tak bylo do tej pory z moim tekramem/. nic nie daje
wciskanie ctrl + a.
po zaladowaniu sie systemu kontroler i podpiete do niego urzadzenia sa juz
widoczne i wszystko jest ok.
wyglada to tak jak gdyby byl to kontroler bez biosu,
lub nie wiem czy to mozliwe np. z uszkodzonym biosem,
np podczas upgrade biosu. w chwili obecnej nie moge uruchomic systemu z
dysku scsi bo przy starcie komp nie widzi kontrolera i chyba nie moge zrobic
upgrade biosu
bo nie wiem jak sie do niego dostac. sorki ze troche
przydlugie lecz firmy handlujace adapteckiem zwyczajowo mnie olaly i nie
odpowiedzialy na posty
a ja niestety musze miec system uruchamiany z scsi.
p.s. kontroler zakupilem wysylkowo jako uzywany
i podobno 100% sprawny i raczej nie mam mozliwosci zwrotu.
pozdrawiam serdecznie wszystkich
jacek