Re: Różowy ekran!!!!! Pomocy!

Autor: Vanilla Riddle (democrac_at_shadowlands.vmh.net)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 19:48:35 MET DST

"Łukasz Banaśkiewicz" <zly_adres_at_wp.pl> wrote:
> Mam monitor Daewoo Daytek 15" z 1997 roku i kartę graficzną riva tnt2 32mb.
> Nieraz po kilku godzinach pracy komputera ekran miga i robi się taki
> różowawy, aż trudno coś z niego odczytać. Wtedy wyłączam komputer na jakieś
> 20 minut i wszystko jest w porządku.
> Czym jest to spowodowane i jak temu zaradzić?
Mialem to samo na moim 10letnim Samtronie 14". :-)
W moim wypadku pomagalo lekkie stukniecie w bok monitora. Pozniej coraz
mocniejsze. Pozniej juz nic nie pomoglo i monitor wyrzucilismy z 10
pietra w akademiku. :-)
Stary kineskop i tyle, luminofor w srodku plywa etc...

democrux

--
- Dariusz Szczepanek ************************ <democrac_at_shadowlands.vmh.net> -
- http://www.shadowlands.vmh.net/ ****************** +48603547472 @ Plus GSM -