Spalona karta dzwiekowa i nagrywara - jak naprawic?

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 19:33:51 MET DST

Czy jest jakis sposob naprawic moja karte dzwiekowa Diamond Monster MX300,
ktora sie spalila razem ze wszystkim (tzn. przy wlaczeniu kompa zaiskrzylo i
ztgaslo... poszedl wtedy zasilacz, hdd, plyta, ram, dzwiek, siec, cd-rom,
nagrywara (nie wiem czy proc tez bo nie mam jak sprawdzic), i td.
Najbardziej mi zalezy na odzyskaniu nagrywary oraz karty dzwiekowej (bo taka
juz problem kupic, nawet na allegro; a jak sa - to kosztuja slono).
Jak to mozna ozdyskac? Karta nie posiada zewnetrznych oznak spalenia (na
oko).
Nagrywara - to Plextor 1210A (zaraz bede rozkrecal - zobacze czy cos zobacze
:-).
Jakby co - to potrafie wlutowac jakies elementy ktore sie spalily. Tylko jak
sprawdzic co sie spalilo???