Gwarancja dysku

Autor: tereu5_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 13 Aug 2002 - 19:13:09 MET DST

Witam :)
Mam dysk twardy WD Caviar 10 Gb. Padniety, mam na nim plombe sklepu (Age) ale
tam nie chca slyszec o rzadnej gwarancji skoro nie mam papierku zakupu (dysk mi
wpadl w rece od kogos). Na dysku jest data produkcji pazdziernik 2000 a z tego
co wiem producent z reguly udziela 3 lata gwarancji. Teraz pytanie,czy mozna
jakos reklamowac ten dysk, oddac do producenta, i czy w polsce to jst mozliwe
(jakis oficjalny przedstawiciel WD lub cos),czy tylko pozostaje zachod i duze
pieniadze za przesylke (chyba, na dodatek nie wiadomo czy bedzie gwara
uwzgledniona).
Moze ktos cos wie na ten lub podobny temat.
pozdrawiam
TeReU5