Re: Egzotyczna sprawa (dla znachorow)...

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 18:47:34 MET DST

Użytkownik "Stefanek" <stefan_at_kleo.bial.pl> napisał w wiadomości
ja to miałem kiedyś niezły wałek, otóż komp mi sie resetował samoczynnie co
jakiś czas. zawiozłem toto do serwisu, kolesie potrzymali go dwa tygodnie i
powiedzieli, że ani razu nie zaobserwowali problemu, o którym mówiłem. no
cóż, pomyślałem sobie, że jakimś cudem wyzdrowiał, przywoże go do domu, a
tam... RESET!! no nie, pomyślałem sobie i w desperacji zacząłem go
przestawiać z pokoju do pokoju. otóż okazało się, że tylko w kuchni nie
występują te objawy i stał w kuchni póki nie zmieniłem sprzętu. na
szczęście mój obecny sprzęt nie buntuje się przeciwko pobytowi w moim
pokoju :)

Stefanek

Moze zanizone napiecie w gniazdku albo wilgoc , temperatura w pokoju :)