Re: graficzna

Autor: Marcin Sokołowski (a600user_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 15:11:53 MET DST

Użytkownik "zomstar" <zoms_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Czy ktos z was moze mi poradzic jaka karte graficzna kupic w miare
rozsadnej
> cenie i w miare wydajna? Cena okolo 500 zl. Z gory dzieki
> Pozdrawiam

Kup GF2Ti z TV-Out (~250 zl, ja 2-3 mce temu kupilem nowke za 300 zl), a
reszte przeznacz na modernizacje CPU (wyrzuc Durona, wetknij Athlona
~1600+). Obawiam sie, ze lepsze karty nie zdadza sie na wiele przy Twoim
obecnym CPU i lepszego kopa da kupno sredniej karty graficznej i
lepszego CPU. Najwyzej potem kupisz lepsza karte GFX; teraz lepiej
poczekac, az sie rozwinie wojna nVidii i Ati w segmencie kart 400-600
zl.

--
Pozdrawiam !
Marcin Sokołowski