Egzotyczna sprawa (dla znachorow)...

Autor: ::thA XNHaZE (xnhaze_at_o2.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 18:26:31 MET DST

Witam !

Mam dziwny problem - komputer, ktory skladalem dla znajomego zachowuje sie
nietypowo.

Podlaczony u mnie dziala szybciej (np. czas ladowania systemu ok.32sek)
Po przewiezieniu go do znajomego spowalnia ?!!??! (czas ladowania systemu
ok. 63sek).

W czym szukac przyczyny ?!
Jedyne czym roznia sie warunki u niego to :
-monitor podlaczony bezposrednio do zasilacza
-urzadzenie (skaner) podpiety pod USB.

Wczesniej wystapil problem z karta sieciowa - powodowala krotkie przerwy w
doczytywaniu
danych z dysku (co 3 sekundy), po przewiezieniu komp'a do mnie i ponownym
wlozeniu karty
wszystko bylo OK !?!?!?!

Moze trzeba go poswiecic ?

---