zwisy na płycie GA-7VRX

Autor: Endrju (andrzej.milewski_at_polcard.com.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 15:47:58 MET DST

Czołem!

Mam płytę GA-7VRX, procek Athlon 1.7 XP, pamięć DDR256 - 266FSB, karta graf.
GeForce2 400 MX z coolerem, obudowę Codegen 300W, zamontowany dodatkowy
cooler w obudowie.

Problem:
przy odtwarzaniu filmów divx lub korzystaniu z jakiejś aplikacji
wykorzystującej w dużym stopniu grafikę (np.3dMark) system (win ME, XP)
zawiesza się po około 5 minutach następnie po 1 minucie restartuje się. Po
uruchomieniu pokazuje że jest to błąd karty grafiki. Płyta posiada najnowszy
bios ściągnięty ze strony prod. płyty.
Była już w serwisie, który stwierdził że jest sprawna (testowali ponoć na
win98).
Przeprowadzałem testy z innymi pamięciami, kartami graf.(GeForce), prockami,
sys: winXP,ME - wynik zawsze ten sam.
Przy każdym teście wrzucałem najnowsze sterowniki: via4in1, nvidia.
Dopiero jak zwiększyłem napięcie procka i zmieniłem AGP z x4 na x2 chodzi.

Czy ktoś wie co może być nie tak?