TNT2 M64 na pci - filmy

Autor: Waldek (waldek.gol_at_wp.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 15:53:58 MET DST

Mam taki starszy komputer z płytą główną M741LMRT, która nie posiada wejścia
AGP. dlatego wsadziłem do niej grafikę 32 MB TNT2 M64 na PCI. Myślałem, że
filmy na tym będą chodzić normalnie ale myliłem się, obraz jest spowolniony
a dźwięk wogle nie schynronizowany z obrazem. Próbowałem różnych programów
do odtwarzania filmów ale bez większych rezultatów. Czy temu można jakoś
zaradzić? - pomóżcie