Re: Ile z usługę?

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 13:47:17 MET DST

muflon_at_ultra60.mat.uni.torun.pl (Daniel Rychcik), wrote in

> Hmmm.. odkad zobaczylem dziesieciolatka ktory stwierdzil ze Pascal ma
> dla niego za male mozliwosci i chce sie uczyc C, to juz mnie nic nie
> zdziwi ;-)

A co tu ma do dziwienia sie? Co innego miec zdolnosci do pragramowania, a
co innego duza wiedze i doswiatczenie pozwalajace prawidlowo zlozyc i
skonfigurowac zestaw komputer oraz prawidlowo zainstalowac i skonfigurowac
system operacyjny.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!