Re: problemy z dyskiem w kompie na athlonie

Autor: Vanilla Riddle (democrac_at_shadowlands.vmh.net)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 13:12:04 MET DST

-- Vilfor Maguard -- <tmot_at_poczta.onet.pl> wrote:
> O Boze...
:-)

> Znaczy sie Szajsung, chociaz ostatnio slyszalem iz sie poprawily, ma ktos
> doswiadczenia z tym gownem?
Do tej pory z Samsungami nie mialem zadnych problemow - ich dysk w moim
starym kompie dziala miodzio, cedek wytrzymal rok kursowania w plecaku w
te i nazad, eksplozje plytki i moje "przerobki"... chociaz slyszalem ze
to problematyczny sprzet.

> Znaczy dobrze widzi, bo to ze producent podaje 60GB to oznacza iz wedlug
> niego GB ma 1000 MB a tak na prawde 1GB ma 1024MB a ten 1024KB a ten 1024B
> czyli spoks.
Tak sie spodziewalem.
Eh, 3gb ukradli. :-)

> Linuksowy cfdisk widzi normalnie 60GB.
> Ehh bo ten tez przez 1000 dzieli a nie przez 1024 i bzdury podaje..
Wlasciwie to ja podalem bzdure - on podaje ten wynik, ale w bajtach.
Niniejszym przepraszam, to wina moja, nie cfdiska.

> [ciach] wybacz, ponoc nie znam sie na AMD wiec nie bede odpowiadal, albo i
> odpowiem, kupiles AMD to sie ciesz... i masz cos chcial.
To pierwsza i ostatnia plyta oparta na Vii, jaka kupilem.

democrux

--
- Dariusz Szczepanek ************************ <democrac_at_shadowlands.vmh.net> -
- http://www.shadowlands.vmh.net/ ****************** +48603547472 @ Plus GSM -