Re: playstation2

Autor: Olek (alexwin_at_interia.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 12:50:55 MET DST

Użytkownik "Boa" <boa_at_biskupin.wroc.pl> napisał w wiadomoœci
> Pewnie NTG i mnie zaraz zaj$#$#, ale spytam, bo nie widzę osobnej grupy do
> PS2.

pl.rec.gry.konsole

> Otóż...
>
> przyjechał do mnie kuzyn z Niemiec, przywiózł ze sobą PS2. Kupił w Polsce
od
> złodziei jakieś gry, ale mu to to nie chce chodzić. Ja nie mam pojęcia
> dlaczego, jestem pecetowiec od zawsze. Ktoś wie? Tam są jakieś
> zabezpieczenia? Trzeba płytkę z crackiem (??) czy trzeba coś grzebać w
> środku konsoli?!

trzeba przerobic konsolke. przerobek jest kilka rodzajow.
aktualnie najlepsza to messiah (koszt ~400 zl).
tansze przerobki wymagaja zonglowania plytami przed zaladowaniem gry i
ogolnie sa dosc upierdliwe. po zamontowaniu messiaha wszystko chodzi tak jak
z oryginalnych plytek.
wiecej wyszytasz na:
http://www.novacom.pl/~playstation/faq/index.php?faq=ps2.php

pozdrawiam