Re: probblem ze sprzetem czy instalka?

Autor: PasZczAk (paszczak_at_z.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 12:11:40 MET DST

> botuje z plyty start instalacji i nie widzi nagrywarki (przy instalacji)
> i wywala " segmentation fault: seems lie memory is missing as the install
> crashes."

Nie jestem pewien ale mozesz sprobowac nieco brutalnej metody... znajdz
zworke CLEAR CMOS wyczysc potem ustaw biosa na jakies bezpieczne wartosci i
sprobuj ponownie.

Mam ECS K7s5a i miałem tez problemy nie tylko z linuchem ale takze z win xp
naprzykład wywalał mi sie przy logowaniu gg format nie pomogl dopiero reset
biosu zworka...

Sprobuj moze cos pomoze...

--
Pozdrawiam