Re: jak odzysklac dane z hdd?

Autor: trsr (trsr_at_ch.onet.nospam.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 11:33:08 MET DST

> Dysk jest podzielony na 3 partycje, na C - 98se, a na D: kupa moich
danych,
> a na e: jedyna kopia dysku mojej koleżanki, która właśnie wymieniła swój
> dysk.
:) czyli wszystko na 99% siedzi na FAT32 - pewnie "szlag trafil" pierwsza
partycje a reszta jest nienaruszona (chyba, ze byly robione czynnosci typu
zakladanie partycji FDISK-iem windowsowym)... Jeszcze raz polecam program,
do ktorego link podalem (www.bora-group.prv.pl/wsp/)... ja raczej typuje
szanse odzysku:
c: - 80%
d,e - 99%
chyba, ze trafilas na wyjatkowo perfidnego wirusa, ktory zamazuje nie dysk
fizyczny a logiczne...

Pozdrawiam