Re: Nie moge sflashować modemu Zoom :-(

Autor: Marcin Sokołowski (a600user_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 09:19:13 MET DST

Użytkownik "Adam Grzybowiński" <grzyba_at_polbox.com> napisał w wiadomości

> Witam,
> modem to Zoom V.34X Plus Model 2836A,
> który wg. informacji na stronie www.zoomtel.com powinien dać się
sflashować
> na 56k, a tu nic z tego, zgłasza błąd -999 :-(

Ja tez szukalem info o flashowaniu tego modemu i nie znalazlem nic n/t
mozliwosci flashowania do 56k. Jedynie 56k -> V.90. Ale aby to zrobic,
najpierw musisz miec uaktywniona opcje 56k. I tu caly problem, bo Zoom
nie umieszcza na swojej www flasherow do tego celu argumentujac to tym,
ze spadlby im popyt na modemy 56k (poszukaj w bazie danych, w FAQ czy
czyms takim na stronie Zooma wyrazenia bodajze Upgrade Wizard)....

> i co dalej, ponadto flasher znajduje go jako
(nonrecognized-nonloadable?)

Flashowales ktorym archiwum: Xz1200d.exe, Xz2310d.exe, czy jakims innym
? I po calej tej operacji probowales moze uaktualnic pliki INF plikiem
muv90ext.exe ? W jakims readme pisza, ze nieodpowiednie flashowanie (jak
Ty to robiles, podejrzewam) moze doprowadzic do koniecznosci
serwisowania modemu :-|
Chodzi Ci w ogole teraz modem nawet na 33.6 ?

> Może ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem?
> z góry dziękuję za pomoc, jest dość pilna, bo byćmoże w weekend kupię
Zoom
> v.92.

To najlepsze wyjscie w chwili obecnej, niestety. A ZyXele Omni tak
ladnie sie flashowalo z 28.8 na 56k....

--
Pozdrawiam !
Marcin Sokołowski