Re: Jak dlugie moga byc kabelki...?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 09:12:02 MET DST

Użytkownik Pawel W <prabula_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:003301c2428c$a67a9020$1604153e_at_pokoj...
> Kolega "Speedy" <speedy_at_2a.pl>
> Pisze
> maksymalnie
> wg normy max 2m

> A jak dlugi kabel do skanera, to jest taki
> najprawdopodobniej jest to proste 8-bitowe SCSI, niestety zgodny z
> oryginalem :(

a czemuz tak sądzisz Watson'ie ?
jesli gosc pisze ze LPT to chyba odróżnie jedno od drugiego !!
po prostu w skanerach na LPT nie stosuje sie gniazda drukarkowego (z
zatrzaskami) a kabala spokojnie moze byc z 3m
i lepiej drukarka to i na 5m LPT pójdzie