Pomocy z Norton Ghost Personal !!!!

Autor: Mariusz (kuszpa_at_o2.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 08:05:43 MET DST

Witam

W programie Norton Ghost zrobiłem obraz (kopię) dysku C: na dysku D:
(oczywiście przez własną GŁUPOTĘ) (wyglądają identycznie ale ilość
zajmowanego miejsca na obu dyskach jest inna)
Oczywiście poleciały dane z D:, ale zauważyłem że oglądając dysk D: w
Norton Ghost w katalogu Recycled są stworzone jakieś bazy danych (być może
kopia D:)

JAK ODZYSKAĆ DANE Z D: (najlepiej krok po kroku lub jakiś program)

Z góry dziękuję i liczę na waszą pomoc
Pozdrawiam Mariusz.