MSI KT3 Ultra ARU i kontrola wentylatora CPU.

Autor: Żurek (darzur_at_box43.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 08:58:33 MET DST

Witam ponownie. Moje pytanie dotyczy teraz kontroli prędkości obrotowej
wentylatora CPU. W instrukcji napisane jest, że płyta potrafi to robić
dla tego wentylatora , ale mi jeszcze nie udało sie tego zrobić. Macie
może jakieś doświadczenia w tej kwestii.?? A może komuś udało się to
osiągnąć..? Będę wdzięczny za każdą wskazówkę. :)

--
pozdrufka
Żurek