Re: lewizna

Autor: Tonzi (tonzi_at_ino_mi_tu_nie_spamuj.icpnet.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 01:27:34 MET DST

W swojej pseudo-wypowiedzi news:aj9esg$r4$1_at_news.gazeta.pl, barte
walesa wypocił się strasznie pisząc takie oto cos:
> hej,
> moze to nie odpowiednia grupa ale nie wiem gdzie mam z tym pojsc.
> Uzywalem do niedawna lewego Auto CADA ale po 30 dniach stwierdzil ze
> nie bedzie dalej dzialac. Odinstalowalem go i sprobowalem jeszcze raz
> ale ciagle dostaje te same wiadomosc, ze 30 dni minelo i moge sobie
> zamowic wersje oryginalna. Jedyna przyczyne tego jaka widze to to ze
> musial mi sie gdzies zagniezdzic jakis plik z ta informacja, ale
> gdzie i kiedy.....? dzieki za kazda odpowiedz.Siemasz

po 1. uzywanie lewego softu jes karygodne ;)
po2. moze miales triala????
po3.sproboj po odinstalowaniu AC wywalic wpisy w rejestrze jakims
programem (np regedit) a wpisy dot AC ofkorz...
po4. jakby nie pomoglo - a powinno- to pozostaje sciagnac dobrego kraka
i podmienic exeka ale to po ponownej instalacji

--
www.google.com ->tonzi :) result :
Tonzi is the 77,067th most popular