pirackie oprogramowanie

Autor: lef (bsiemasz_at_wp.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 00:53:03 MET DST

hej, sorry za taki temat na tej grupie, ale nie wiem gdzie mialbym z tym
pojsc. Zainstalowalem sobie lewego Auto cada, w dodatku zle przegrany bo po
30 dniach nie chcial dzialac. Odinstalowalem go i ponownie zaistalowalem, ale
on i tak nie chce dzialac twierdzac ze 30 dni juz minelo i nie ma mowy..
Zapewne zagnieżddzil mi sie jakis plik ale jak i gdzie to prosze was o pomoc.
Siemasz

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl