Problem z Epson580

Autor: Marcin&Gigant (gigmar_at_go2.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 00:39:01 MET DST

Jak w tytule. Objawia się tym że wyskakuje informacja "An unknown error has
occurred.Unplug your printer and contact your dealer or authorized service
center." (oczywiście nie można nic wydrukować, głowica przy włączaniu i
wyłączaniu normalnie parkuje). Wiem, że najlepiej postąpić zgodnie z
informacją i zgłosić się z nią do serwisu ale drukarka nie ma już gwarancji
i a nie sądze żeby wizyta w serwisie kosztowała mnie mniej niż warta jest
sama drukarka. Proszę o jakiekolwiek wskazówki, co można by sprawdzić itd. Z
góry dzięki.
Pozdrawiam

--
Marcin&Gigant