Re: przejsciowka do dyskow z laptopa

Autor: Slawek [am-pm] (sl_d_at_poczta_KROPKA_onet.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 22:50:19 MET DST

Użytkownik "[[[sushi]]]]" <sushi_nospam_at_go2.pl> napisał:

> Czy jest taki kabel przejsciowy coby mozna bylo taki Hdd z laptopa podlaczyc
> do desktopa ? znaczy z normalnedo IDE na laptopowy ?

Też o czymś takim myślałem przy okazji wymiany HDD w notebooku.
Kupiłem inny wynalazek - pudełko na taki mały dysk z interfejsem USB.
Po wpięciu do portu pojawia się kolejny dysk w systemie. Nie jest
oczywiście tak szybki, jak bezpośrednio wpięty do interfejsu IDE, ale
dane przewaliłem bez problemu. Teraz stary dysk służy jako podręczne
archiwum, które mogę podłączać zarówno do notebooka, jak i peceta
stacjonarnego.

--
Sławek [am-pm]