Re: Na rozowo.

Autor: Dylon (dylon_at_wp.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 23:25:53 MET DST

W poscie <aj95d7$qih$1_at_pingwin.acn.pl>, Konrad May-Gizynski napisales...
> Witam.
> Moze ktos mi doradzi, jak rozwiazac problem z monitorem? :> Mianowicie, Raz
> na jakis czas (nie za czesto, ale i nie rzadko :) obraz staje sie lekko
> rozowy, chwilami przelatuja jakies poziome kreseczki i obraz rozowi sie
> bardziej. Co to moze byc? Czy moze w srodku cos sie poluzowalo? Aha -
> slychac tez ciche warczenie z wnetrza, ale jest na tyle ciche, ze nie wiem
> czy nie bylo tak od poczatku :> Jesli ktos ma jakis pomysl jak to naprawic,
> to bede wdzieczny za info :)

W moim starym Sampo 14'' tak sie dzialo przez uszkodzenie kabla.. ale
skoro "cos warczy :) " to moze jednak elektronika?
Jesli znasz jakiegos zaprzyjaznionego elektronika to podrzuc mu ten
monitor :)

Pozdrawiam

Maciej Dylski
dylon_at_wp.pl   GG:2200145