skaner-pytanie

Autor: kazow (office_at_lenzone.com)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 22:39:19 MET DST

wpadl mi w rece skaner produkowany pare lat temu przez Vobis -
Nazwa- Highscreen
Model- Highscan

podobno to jakis odpowiednik Microteka 3

to pudlo ma trzy wyjscia LPT, cos podobnego do wejscia drukarki tylko
dluzszy i cos podobnego do COMa tylko tez dluzszy

dorzucili mi do tego kabel na LPT , ktory pasuje
tylko Winda go nie wykrywa, w necie znowu wszystkie sterowniki ( a nie jest
latwo je znalezc) sa na SCSI ( ktorego nie mam i nie bede mial na razie)

czy ktos ma do tego jakies sterowniki lub jakis pomysl jak to uszyc na LPT ?

kazow