Re: Opinia o LG flatron

Autor: Marcin Sokołowski (a600user_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 15:48:13 MET DST

Użytkownik "Karol" <demonium_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Szperajac po serwisach napotaklem sie na rozne opinie. Kilka z nich
mowilo o
> awaryjnosci monitorow LG. Czy te monitory sa bardziej awaryjne od np.
> Samsungow?

Tego nie wie nikt, wiec nikt Ci tego nie powie.
Ja mam 795FT+ od ponad dwoch lat... coz moge powiedziec. Pierwszy
monitor oddawalem do naprawy trzy razy, az mi go wymienili na nowy.
Cierpial bowiem na pewne drgawki (zaczelo sie niewinnie, od piszczenia)
i obraz jakby pulsowal ze zmiana kontrastu i jasnosci. Ledwo dostalem
nowy, takze nie spodobaly mi sie nowe ustawienia kontrastu i jasnosci (z
tego co wiem z serwisu LG, to chroniczna naprawa w tych monitorach)..
ale dalem sobie spokoj, bo w serwisie nie mieli odpowiedniego sprzetu
(sic!), zeby to sprawdzic, wiec nawet go do naprawy nie przyjeli... I
tak zostalem z tym nie do konca prawidlowym kontrastem i jasnoscia, a
serwisanta wsadzilem sobie gleboko gdzies.

Monitor IMO raczej z dolnych klas srednich, osobiscie wybralbym cos z
Sony, CTXa albo NECa (zywe kolorki, dobry kontrast). Samsungow nie
widzialem.

P.S.
Zatrzymaj sobie w kazdym badz razie pudlo z monitora, bo bez niego do
naprawy g***o oddasz, nie monitor.

--
Pozdrawiam !
Marcin Sokołowski