Re: jak odzyskac dane z dysku ?

Autor: Vanilla Riddle (democrac_at_shadowlands.vmh.net)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 20:36:30 MET DST

ArTuR <arthuros_at_kki.net.pl> wrote:
> Padł mi dysk Western Digital ( WD300 ).
> Słychać jak głowica stuka, a bios nie rozpoznaje dysku.
> Debil ze mnie ze nie zrobiłem backup'u,
> a na dysku mam dużo bardzo cennych danych ( pliki do szkoły, referaty,
> projekty ),
> w sumie jakieś 5GB, jak można odzyskac dane ( i czy wogóle można ),
> bardzo mi na tym zależy....
Kiedys slyszalem o takim rozwiazaniu (nie wiem czy podziala ale
sprobowac nie szkodzi).

1. Dysk do wora
2. Wor do zamrazarki na 24h
3. Wyciagac, podlaczac i szybko zgrywac co sie da jak zaskoczy.
4. To wszystko. :-)

democrux

--
- Dariusz Szczepanek ************************ <democrac_at_shadowlands.vmh.net> -