Problem z drukowaniem w sieci.

Autor: Steniu (steniu_at_kki.net.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 20:26:34 MET DST

Witam Jeżeli Móbłbyś mi pomóc bardzo byłbym wdzięczny. Otóż mam taki
problem: Posiadam dwa komputery połączone w sieci poprzez huba.Jeden
komputer ma podłączoną drukarkę na USB i zainstalowany pewien program. Na
drugim komputerze jest zmapowany dysk z pierwszego komputera z w\w
programem. I problem tkwi w drukowaniu jakiegoś dokumentu, bo można
drukować tylko z tego drugiego komputera a nie z pierwszego. W czym może
tkwić szkopuł ???

Z góry dziękuje.