porty

Autor: Stanisław (sg4395_at_polbox.com)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 21:07:51 MET DST

Coś mi się stało z portami com1 i com2-miałem podłłączony czytnik phoenixa
oraz chipdriva DTU2000 zamiennie.Wszystko działało.Od kilku dni czytniki
pokazują w odczycie same FFFFFF... lub meldują,że brak karty i nic nie mogę
zrobić.Czytniki sprawdzone na innym komputerze i na pewno sprawne.Jak się do
tego zabrać?.Nie pomaga reinstalacja systemu (W98SE).
Proszę o podpowiedz co robić i jak to sprawdzić.Mysz mam PS2 więc comów nie
używam w tym celu bezpośrednio.
Dziękuję za ewentualną pomoc.