Re: Mysz optyczna czy radiowa ?

Autor: Paweł Wołkowicki (pwolkowicki_at_klub.chip.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 19:00:26 MET DST

neelix wrote:
>> Witajcie.
>>
>> Która z nich jest praktyczniejsza ?
Praktyczniejsz jest radiowa. Wiem to z własnego doświadczenia, bo miałem na
podczerwień, a jak mi się zepsuła, to kupiłem radiową i jest ekstra.
Przedewszystkim, nie będą ci przeszkadzać rupiecie na stole, jeśli nie są
metalowe, po drugie możesz swobodnie odbiornik trzymać na biurku a myszą
operować na wysuwanym blacie pod biurkiem, tak jak ja mam teraz. Z optyczną
musiałem kombinować żeby się widziały, a jak zapewne ci wiadomo dla fal
radiowych deska jest jak szkło dla optycznej. Tak więc polecam radiową. Nie
kupuj optycznej. Moim zdaniem to przeżytek.
Pozdrawiam.

Paweł Wołkowicki
1. Apawelek_79_at_poczta.onet.pl
2. Apawelwo_at_hotmail.com