Re: monitor 19"

Autor: Adam Gołąbiewski (adam_at_pac.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 10:16:07 MET DST

Osobnik znany jako geco_trader_at_poczta.onet.pl
<geco_trader_at_poczta.onet.pl> nabazgrał:

> mam takie pytanie, wlasnie stalem sie posiadaczem 19" z plaskim
> ekranem, wczesniej byla to siedemnastka kulista. Teraz patrzac na
> ekran 19 mam wrazenie ze obraz jest wklesly, czy to tylko takie moje
> odczucia na poczatku czy moze cos nie jest ustawione?

Mialem takie samo odczucie jak kupilem LG 17". Jest to calkiem normalne
w niektorych typach kineskopow. Po jakims czasie skorzystaj z monitora o
wypuklym ekranie, najlepiej 14", zobaczysz jakie fajne wrazenie - ekran
wydaje sie byc niemal polkula.

--
Adam Gołąbiewski, e-mail: adam_at_pac.pl
www.jurata.prv.pl - oferty wczasów nad Bałtykiem