Re: problem ehh:)

Autor: Wojtek (nick0000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 14:11:32 MET DST

> Co jakis czas w moim kochanym XP wywal mi sie niebieski ekran i
pisze:
> begining dump of psychical memory, nizej dump memory complete cy
jakos tak
> sorka ne pamietam a dzisiaj jakos wyjatkowo go ne bylo :P
>
> Jak to wylaczyc bo mozna cholery dostac
>
> BTW czasami wyskakuje tez IRQ not less or equal - co to ses?

To nie takie proste jak myślisz, powodow może .......... szkoda
pisać.
Napisz więcej szczególow.
Od kiedy tak się dzieję, czy coś wtedy dointalowałeś, sprzęt,
soft....
W jakim momencie to się dzieje: program jaki?
Tak na początek co dokładnie jest napisane, gdzie wystąpił bląd.
Możesz szukać np tam:
http://www.eventid.net/search.asp

Może rozwiązanie być łatwe a możesz szukać długo.
Masz SDI? instalowałeś patcha?

Wojtek