Re: Zakup monitora

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 13:38:29 MET DST

Użytkownik "Eric Raven" <E.Raven_at_myrealbox.com> napisał w wiadomości

> Komputer wykorzystuję głównie do prac biurowych, oglądania telewizji
(zależy
> mi na łatwej możliwości rozjaśniania obrazu), oglądania filmów (DVD,
dvix).
> Jeżeli proponujecie coś innego, też chętnie przeczytam.

mniejsza o konkretne modele ale do ogladania DVD idealna sprawa to 19'' no i
kino domowe rzecz jasna.

btw: jesli miales wczesniej 15'' to przejscie na 19'' bedzie lekkim szokiem.
Mam nadzieje ze jestes w stanie zwiekszyc odleglosc od monitora o jakies
40-50cm. Poza tym uwazal bym na przecietne 19'' bo na duzych monitorach
kazde zniesztalcenie geometrii i ostrosci dokucza "podwojnie".

--
lobo_at_space.pl