Re: Panasonic KX-P6300 -warto ?

Autor: Przemek (brak_at_nospam.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 12:21:18 MET DST

Użytkownik <qleec_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:31e1.000000cc.3d578772_at_newsgate.onet.pl...
> Witam
> Moze ktoś urzytkuja taka drukarke -i zechce podzielic sie uwagami z jej
> eksploatacji.
>
> Przymierzam sie do zakupu lasera do domu.
> I jak na razie KX-P6300 przebija wszystkich ceną -499 zł.

Mam podobna : kx-p6500.To nowa z gwarancja ? Te drukarki chyba juz dawno nie
sa produkowane wiec ta twoja to chyba jakas wyprzedaz resztek zalegajacych
magazyny.Drukarka w porzadku drukuje w miare dobrze ( jak na konstrukcje z
polowy lat 90) , mechanizm poboru papieru dziala bez problemu ( w
odroznieniu do np HP).
dwie najwieksze wg mnie wady : czesto sie konczy toner (mi starcza na jakies
800 kartek ) i beben wytrzymuje tylko kilka tys kartek , a caly process unit
kosztuje ok 500 zl.