Re: ktory laser lepszy Kyocera FS 1010 vc Oki 14ex

Autor: Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 11:24:12 MET DST

> to sa chyba starsze modele ja z modelami fs 10x0 niemalem problemow.
Jakiego
> typu problemy byly z tamtymi starszymi ?

Pierwsza i najwazniejsza rzecz to powielanie wydruku (czyli jak na
gorze strony jest cos ciemnego to potem pojawia sie do konca strony w
odleglosciach rownych obwodowi bebna) Zaczyna sie to dziac srednio po
pol roku exploatacji (i nie ma na to wplywu ilosc wydrukowanych stron,
lecz czas. Podobno firma Kyocera nieoficjalnieprzyznala sie do
popelnianego swego czasu bledu w technologii nanoszenia selenu)
Oczywiscie gwarancja, beben wymieniaja - ok. Ale po co to?
A dodatkowo, klopoty z transportem papieru, notorycznie. W kilku
drukarkach zdarzylo sie, ze... uwaga! SPALIL SIE PIEC! Tak poprostu!
Przestal grzac i koniec! Fajnie. nie?
Pozdrawiam!
Aik