Nvidia Geforce2 MX\MX 400 z TV out brak obrazu na TV

Autor: Leśnik (lesnik_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 10:40:09 MET DST

Witam
Mam problem . Mam kartę Nvidia Geforce 2 MX\MX400 z TV out. Zainstalowałem
sterowniki, podłączyłem TV przez dołączoną do karty przelotkę z S-VHS na
composite, włączyłem TV i PC ale nie mam obrazu na TV. Wchodząc w opcje
TwinView, opcja "telewizor" jest nie aktywna. Jak uzyskać obraz na TV? Może
jakiś dodatkowy programik jest do tego potrzebny? Za wszelkie podpowiedzi z
góry dziękuje.
Pozdrawiam Leśnik