Re: Ile z usługę?

Autor: mirro (bis2_at_SPAM_NO_go2.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 10:11:56 MET DST

Użytkownik "Marek" <sabung.n.o.s.p.a.m._at_wp.pl> napisał w wiadomości
> czesc
> normalni informatycy biora po 25 zeta za godzine wiec zgodze sie z
> niektorymi ze 50 -60 zl bedzie normalna granica

To nie jestem NORMALNY. Zawsze kasuje 40-50 zl za godzine. Nawet
przeinstalowanie jakiegos Windowsa. chociazby dlatego, ze na drugi raz koles
zastanowi sie, co robi z komputerem. Ja kiedys jezdzilem co miesiac
kilkanascie kilometrow do dzieciaka, ktory caly czas cos tam mieszal.
Pierwszy raz bylo w ramach gwaracji. Potem kosilem rowno po 50 zl. Po kilku
razach juz nie mieszal.

NORMALNY informatyk to taki, ktory zna sie nie tylko na instalowaniu
WINDOWSA i OFFICE, ale zna sie na siecich, rozwiazywaniu problemow ze
sprzetem itp itd. Widnwosa moze przeinstalowac osmioletni dzieciak.

Mirro