Re: 2 proste pytanka

Autor: FRANC (kmodzel_at_box43.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 08:46:31 MET DST

"Serafin" <nie_at_ma.spamu.pl> wrote in message
> 1.czy laik moze rozpoznac czy procesor byl podkrecany?
> moge kupic uzywanego AMDka (duron) i nie wiem, jak to poznac...

Po sladach gumki-myszki na procku... ;-)

> 2.jaki wentylator najlepiej zastosowac pod Durona 700?
> Mozliwie tani (biedna kieszen studencka :)) ale w miare wydajny
> czy Titan D5TB(3) nie bedzie tu zbyt mocny? (z drugiej strony im
> lepsze chlodzenie tym lepsza wydajnosc, ale niewiem, czy mi potrzebny
> bedzie az tak silny wentyl.)

Kazdy pod AMD. Zwroc tylko uwage na ilosc obrotow. Kup taki, ktory kreci sie
wolniej [2500-3000 obr/min] dzieki czemu bedziesz mial cichszy sprzet. Duron
700 nie ma takich wymagan co do chlodzenia jak np. Athlony TB.

Jakosc chlodzenia nie ma wplywu na wydajnosc, ewentualnie na dlugowiecznosc.
AMD-ki albo chlodzisz dobrze i dzialaja, albo nie chlodzisz i sie psuja.
Nie zapomnij o pascie miedzy prockiem i radiatorem.

Pozdrawiam
FRANC