Re: Neostrada+

Autor: Eathan (eathan_at_irc.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 08:11:02 MET DST

Użytkownik Andrzej Mucha <andmuc_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aj6c24$ppv$1_at_news2.tpi.pl...
> Przestrzegam wszystkich, którzy napalają się na Neostradę+. Urzędnicy są
> niekompetentni, umówieni fachowcy nie przychodzą, nikt nic nie wie.
Wiadomo
> tylko, że jest znacznie droższa od innych form internetu.

hej

dziwne bo u mnie zadzownila pani z boku w celu uscislenia informacji na
temat mojego komputera
zapytalem kiedy przyjda - odpowiedziala przed 9 i ze sie zadzownia umowic

byli 7 (co prawda sie nie umowili ale akurat bylem w domu)
podlaczyli wszystko bez problemu
lacze dziala b. dobrze i nie mam z nim problemow

a co do tanszych alternatyw to w Katowiach tam gdzie mieszkam (dom wolno
stajacy) nie ma innych
mozliwosci na stale lacze wiec w odniesniu do rachunkow za modem jakie
placilem
teraz mam pelen luxus :)

--
Eathan