Re: Napięcie

Autor: sleepindog (let_at_sleeping.dogs.lie)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 05:10:58 MET DST

> Mam procka Intel Pentium II 300. Podkręcony do 338 MHz. Był podkręcony do
> 382MHz czy jakoś tak ale z powodu małego napięcia wieszał się w grach 3D.
> Wiecie moze jak zwiekszyc napiecie na plycie Jetway J-7 LXA PENTIUM II
> AT/ATX AGP?????

pochodzi z:
http://users.nethit.pl/forum/read/andrz3j/1110210/

----
Mam problem. Nie moge znaleść pinów do zwiększania napięcia procesora na
płycie głównej Jetway J-7 LXA PENTIUM II AT/ATX AGP. I czy jeszcze jest
możliwość zamontowania PS2 i USB????
----
Nie wszystkie płyty głowne maja możliwośc regulacji napięcia na płycie
głownej. USB możesz sobie podlaczyc montując usb na "śledziu"
wiec jak w instrukcji plyty ni ma o napieciu to sie nie da:>
chyba ze jakos w biosie nie wiem ja mam bardzo stary sprzet.
pozdrawiam sleepindog