Re: Czy takie podzielenie dysku jest dobre?

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 02:56:21 MET DST

Vlad napisał:

>Witam!

czesc;

>Dysk 40 GB:
>
>C: NTFS 3,9 GB
>D: NTFS 5,86 GB
>E: FAT32 27,4 GB

pomyslmy;
jesli chodzi o 3.9, to jej kwadratem jest 15.21; czyli najblizsze
liczby pierwsze to: 13 oraz 17; no; nie wiem czy to 13 nie przesadza o
czyms zlym;

idzmy jednak dalej:
liczba 5.86 jest bardzo dobra, poniewaz 586 to jest bardzo udana
produkcja; processory klasy 5x86 dlugo cieszyly sie popularnoscia;

ostatnia liczba to 27.4; jest oda moim zdaniem nieodpowiednia,
poniewaz wyraza kpine z imperium brytyjskiego; zauwazmy, ze
dzisieciokrotnosc cala to 25.4cm, a nie zas 27.4cm;

postulowalbym zatem utworzenie pierwszej partycji o pojemnosci 5.9GB,
drugiej o pojemnosci 5.9GB, zas trzeciej o pojemnosci 25.36GB;

zauwaz, ze proponowany przeze mnie rozklad partycji powoduje, ze
zarowno liczba calosci, jak i liczba setnych w trzeciej partycji jest
kwadratem liczby naturalnej, a nawet dwoch liczb nastepujacych po
sobie;

wybor jednak nalezy do ciebie;

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?