niewyraźne wydruki małych liter z HP1100

Autor: jerzy szczudłowski (jerzy_at_fuckMicrosoft.com)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 00:47:35 MET DST

Co może być przyczyną słabego wydruku (niewyraźne małe litery) drukarki
HP1100? Dla ułatwienia dodam, że nie jest to problem z tonerem/bębnem,
ponieważ po przełożeniu wkładu do innej 1100 (znacznie mniej
wyeksploatowanej) wydruki są dobre. Drukarka jest używana głównie do
wydruków z programów dosowych, przy użyciu drobnych czcionek (condensed).
Przy większych (normalnych) czcionkach wydruki również są dobre. Może są
jakieś programowe sposoby poprawy jakości?

I pytanie powiązane: w związku z umieraniem powyższej drukarki, chciałem
przerzucić drukowanie na Canona IR2800 z modułem rozumiejącym PCL. O ile
udało mi się zmusić toto do drukowania spod DOS, to nie bardzo wiem jak
wymusić małe (skondensowane) czcionki. Z HP1100 przychodzą skrypty do wyboru
małej i normalnej czcionki za pomocą poleceń PCL. Próbowałem ich użyć,
niestety z negatywnym wynikiem. Czy każdą drukarkę PCL powinno dać się
zmusić do druku czcionek skondensowanych?

--
Whoa...I did a 'zcat /vmlinuz > /dev/audio' and I think I heard God...
[MikeCd on #linux]