Re: Zoom V.34+ i flash

Autor: Marcin Sokołowski (a600user_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 11 Aug 2002 - 20:03:02 MET DST

Użytkownik "Kaktusak" <rob_at_piast.interklub.pl> napisał w wiadomości

> Ja mialem taki modem ( z 3 lata temu ;) i z tego co pamietam to byl
on
> nieflaszowalny ( jesli to ta wersja Zoom V+34 33,6k na zlaczu ISA ) ,
> badalem sprawe dosc dlugo , w koncu kupilem normalna 56

Moj jest flaszowalny (Ext i ma to "A"), patrzylem na stronie Zooma:
Model 2836-A - External 33.6 Faxmodem (With "A" in model # = Flash
Upgradeable to 56K)

Problem jest tylko taki, ze odpowiednich plikow nie ma... cwaniaczki..
pokasowali z serwera, bo inaczej malo ludzi kupowaloby nowe 56k :-\
I nie potrzeba tu zadnego programatora, jak ktos pisal - flashuje sie
toto, jak karte graficzna, plyte glowna itd. Zwyklym softem.

Nie daruje Zoomowi, po to kupilem flashowalny modem, zeby z tej opcji
skorzystac w odpowiednim czasie, a nie kupowac nowy. Co to.. ten jest
zly jakis ? A jesli kupie V.92 i za dwa lata powiedzmy wyjdzie V.98
umozliwiajacy 115kbps.. to co... tez odpowiednie pliki znikna z serwera,
bo im modemy V.98 nie beda schodzic ? Ja na to nie pojde, nie bede
pieniedzy darmo wyrzucal.

--
Pozdrawiam !
Marcin Sokołowski